نخستین دوره مسابقات جودو روستائیان کشور 

هرمزگان بر سکوی دوم ایستاد



نخستین دوره مسابقات جودو روستائیان کشور با حضور ۱۴۰ جودوکار  به میزبانی هرمزگان برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  فاطمه نگهداری رئیس هیات جودو استان هرمزگان از برگزاری اولین دوره مسابقات جودو روستائیان کشور به میزبانی هرمزگان خبرداد .
وی  گفت: افتتاحیه بزرگترین رویداد جودو روستاییان کشور به میزبانی هیات جودو استان هرمزگان  در سالن شهید قاسم سلیمانی بندرعباس و با حضور ، خادمی مدیر کل ورزش ‌‌جوانان استان، کشاورز مسئول کمیته روستایی فدراسیون جودو ، جهانداری رئیس فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و  دانشور مسئول  ورزش بسیج استان  برگزار شد.
رئیس هیات جودو استان هرمزگان بیان داشت :در  این مسابقات ۱۴۰ جودو کار و ۱۰  تیم از استان های فارس ،بوشهر ، یزد ،هرمزگان ، کرمان و سیستان و بلوچستان به رقابت پرداختند. 
فاطمه  نگهداری گفت:  مراسم اختتامیه این رویداد نیز با حضور  خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، استاد کشاورز ریئس کمیته جودو روستاییان ، روزبه زابلی معاون ورزشی استان  و سعیدیان پیشکسوت  ورزشی استان حضور داشتند که در پایان از عوامل اجرایی، داوران، مربیان و سرپرستان تیم ها تقدیر شد و به نفرات اون تا سوم هر وزن لوح و مدال اهدا شد. 
در پایان این مسابقات مقام اول تیمی را  استان فارس، مقام دوم را  استان هرمزگان و مقام سوم را استان بوشهر از آن خود کردند و  استان یزد نیز عنوان تیم اخلاق را به دست آورد. همچنین در اوزان مختلف و در وزن ۲۴ کیلوگرم ماهان نیرومند از ابرج مرودشت، احمدرضا قربانی از ابرج مرودشت اول و دوم شدند. سوم مشترک هم  علی اصغر به نیا از آکادمی جودو  قریب و رضا قربانی از ابرج مرودشت کسب کردند. 
در وزن ۲۷ کیلوگرم ، حمیدرضا جعفری از ابرج مرودشت اول شد. شاهین جعفری از ابرج مرودشت دوم و عنوان سوم مشترک را امیرمحمد قربانی از ابرج مرودشت و علیرضا عبدالیوسفی از استهبان کسب کردند. 
در وزن ۳۰ کیلوگرم ، امیدرضا روستا از ابرج مرودشت و علیرضا امیدی از اقلید اول و دوم شدند. عنوان سوم مشترک را میکائیل رهنما از ابرج مرودشت و امیرعلی معین از ابرج مرودشت به دست آوردند.  در وزن ۳۴ کیلوگرم، محمدصالح فوزی از استهبان اول شد. محمد زنده بودی از بوشهر دوم و عنوان سوم مشترک هم به  سهیل یوسفی از اقلید و رضا قربانی از ابرج مرودشت رسید. در وزن ۳۸ کیلوگرم ،  ابوالفضل صالحی از  میناب روستای حاج خادمی اول شد.  عارف عطاران از یزد دوم و مقام سوم مشترک را رضا باقری از داراب و کوروش پولادی از بوشهر از آن خود کرد. در وزن ۴۲ کیلوگرم امیررضا زنگنه از آکادمی جودو قریب اول شد. 
مقام دوم را  یاسین شادمان از فسا از آن خود کرد و عنوان سوم مشترک را یاسین احمدی از بوشهر و امیرمحمد زارع از استهبان به خودشان اختصاص دادند. 
در وزن ۴۶ کیلوگرم  محمد حسین باقری از داراب اول شد‌. 
امیرحسین جلالی از یزد دوم و عنوان سوم مشترک را  امیرمهدی کرمی زاده از بوشهر و محمدرضا یونسی از مرودشت به دست آوردند. دز وزن ۵۰ کیلوگرم علی رضا زارع از استهبان و ابوالفضل کمالی از داراب اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک را محمدحسین پولادی از بوشهر
و محمدرضا باقرزاده از آکادمی جودو قریب به دست آوردند. در وزن ۵۵ کیلوگرم  علی ولی زاده از استهبان اول شد.  محمد آشنا از استهبان دوم و عنوان سوم مشترک را حسین زارعی از میناب و  علی اصغر آرایش از مرودشت کسب کردند. در  وزن ۶۰ کیلوگرم  مقام اول را ابوالفضل قدوسی پور از استهبان به خودش اختصاص داد.  مقام دوم را ابوالفضل پرهون از بوشهر دوم و عنوان  سوم مشترک را حاتم حاتمی از فسا و علی فرامرزی از مرودشت کسب کردند. در وزن منفی ۶۶ کیلوگرم  امیرحسین سون از آکادمی جودو قریب اول شد.  مقام دوم را  نوشاد شمسی از بوشهر به دست آورد و عنوان سوم مشترک را  حسین باغبان از داراب و ابوالفضل بکری از استهبان از آن خود کردند. در وزن مثبت ۶۶ کیلوگرم  مقام اول را  امیرمحمد بکری از استهبان کسب کرد.  محمدحسین رنجکش از استهبان دوم شد و عنوان سوم مشترک را  ماهان هوشمند از رودان و علی رضا جمالی از بوشهر به دست آوردند. 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها